Distanční výuka v přírodovědných předmětech

10. 3. 2021

            I přes obtíže, které nám všem (žákům, rodičům i učitelům) distanční výuka přináší, se snažíme zpestřit a přiblížit výuku praktickými úkoly. Některé výstupy jsou moc pěkné a byla by škoda se o ně nepodělit. Sněhovou nadílku jsme využili k pozorování stop různých živočichů nebo stavbě sněhuláků, u kterých jsme zjišťovali jejích míry a převáděli délkové jednotky. Do sněhu jsme vyznačovali hranici České republiky a polohu některých významným měst. Ven jsme vyrazili fotit borku (kůru) stromů, podle které se v zimním období dají stromy rozeznat, i když nemají listy nebo plody. Určovali jsme také různé druhy oblaků na obloze. Z domácích pokusů se jednalo o model Mrtvého moře a porovnání hustoty sladké a slané vody nebo pozorování vlivu teploty na tání sněhu či na rychlost pohybu částic. V provizorních podmínkách jsme měřili objem našeho vydechovaného vzduchu.

                                             Mgr. Jana Halířová

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace